onsdag 30. mars 2011

Photostory

Hmmm... Det er vanskelig å finne bilder uten mennesker! Jeg elsker å ta bilder av folk, og har drøssevis med fine portretter. Det ble til slutt en kort liten studie av huset vårt og området rundt... Jeg brukte Photostory 3 og redigerte bildene ved å ta vekk svarte kanter og beskjære dem. Har lagt inn litt tekst, synes ikke bildene trenger så mye forklaring.

Jeg har også laget en Photostory av aktivitetsdagen på skolen som skal vises på åpen dag for 9'ende klassingene i regionen i morgen :-)

Musikken er Vårsang av Stråslott, et band fra Brønnøysund/Kongsvinger (jeg har fått lov!). Dere finner flere låter på NRK Urørt


5 kommentarer:

  1. Jeg synes "storyen" din ble bra og blir litt misunnelig når jeg ser hvor nært du bor havet. Musikken var kjempefin :-)

    SvarSlett
  2. Jeg har også havutsikt, hvis jeg står oppå rekkverket på hjørnet av verandaen før løvsprett. Den hurtigrutepasseringsutsikten var, som Ann-Kristin sier, misunnelsesverdig!

    SvarSlett
  3. Åh! Fine lille pus! :) Og så flott med Hurtigruten rett utenfor huset. Jeg har, på omtrent samme måte som Helge, litt fjordutsikt. Før løvsprett, altså. Og hvis jeg står på tå. Men de eneste fartøyene jeg da kan være heldig å få øye med, det er lasteskip tynget ned av aluminium fra Elkem...

    SvarSlett
  4. Så flink du er. Fine bilder og fin stemning i filmen. Jeg er veldig glad for fortellinga om arbeidet - hva du tenkte og gjorde.

    SvarSlett
  5. Jeg har helt glemt etiketten med at man svarer på kommentarene man får!! Tusen takk for fine tilbakemeldinger. Vi har det flott her på "Stranda" med havet rett utenfor vinduet :-)

    SvarSlett